İçeriğe geç

Sepet

Sepetiniz boş

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Üye Olabilirim?

Exquise.com.tr KAYIT OL linkine tıklayarak üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.

Üye olmadan da alışveriş yapabilir miyim?

Exquise.com.tr 'dan üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişleri "Sipariş sorgulama" bölümünden ya da buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi Hesabım > Profilim kısmından güncelleyebilirsiniz.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuysanız, üye girişi bölümünde bulunan ''ŞİFREMİ UNUTTUM'' linkine tıklayıp, gelen sayfadaki kutuya üye olurken belirttiğiniz e-posta adresinizi yazmanız yeterli olacaktır. Şifrenizi değiştirebilmeniz içim mail adresinize bir link gönderilecektir. Linke tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişiniz tarafınıza ulaştıktan sonra iade ve değişim talebi ile tarafımıza geri gönderebilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl takip edeceğim?

Siparişlerinizin durumunu ''HESABIM'' ekranından takip edebilirsiniz.

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Havale/EFT ve alternatif ödeme yöntemleri ile gerçekleştirebilirsiniz.

Havale/EFT ile ödeme seçeneğini nasıl kullanabilirim?

Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ''Ödeme'' butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan mailde bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

Yurt dışından sipariş verebilir miyim?

Yurtdışı kartlarınız ile exquise.com üzerinden sipariş oluşturabilirsiniz.

Online alışverişlerde güvenliği nasıl sağlıyorsunuz?

Exquise.com.tr‘da güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için, sitemizde 3D Secure uygulaması bulunmaktadır. 3D Secure / Verified by Visa ve MasterCard / SecureCode hizmetleri sayesinde mevcut kart bilgileriniz, sizin belirleyeceğiniz bir şifre ve kişisel güvenlik cümlesiyle korunmaktadır. Ayrıca sitemiz, dünya çapında kredi kartı güvenliği konusunda standart bir format olan Thawte v3 256 bit SSL sertifikası ile kart kullanımını ekstra güvenli hale getirmektedir.

İndirim kodum var nasıl kullanacağım?

Ürünlerinizin siparişini oluştururken sepetinizi görüntülediğiniz ekranda sahip olduğunuz indirim kodunuzu girip, indirim kodunuzun tutarı kadar indirimden yararlanabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Exquise.com.tr’da siparişinizi oluşturduktan sonra, Hesabım Siparişlerim kısmından ilgili siparişine ait iptal butonu aktif ise tıklayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Sipariş iptal et butonunu göremiyorsanız siparişiniz paketlenmiş olup kargoya sevk edilecektir. Dilerseniz siparişiniz tarafınıza ulaştıktan sonra 30 iş günü içerisinde iade olarak gönderebilirsiniz.

Siparişimi iptal ettim. Ücret iadem ne zaman yapılır?

İptal işleminiz tamamlandıktan sonra 1-5 iş günü içerisinde hesabınıza yansımaktadır.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?

Ürünlerimizi Aras Kargo ile teslim ediyoruz.

Kargo ücreti ne kadar?

Tüm ürünlerimiz ücretsiz kargodur.

Kargom elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, ''HESABIM'' bölümünde bulunan kargo takip linkine tıklayarak kargo takip numaranızdan teslimat bilgilerinze ulaşabilirsiniz   Eğer siparişiniz teslim almadıysanız ilgili kargo firması ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

“HESABIM” bölümünde sipariş numaranızın yanında bulunan kargo takip linkine tıklayarak siparişinizi takip edebilirsiniz. Ayrıca siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde SMS ve e-mail olarak bilgilendirileceksiniz.

Siparişim eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz eksik çıktıysa ürün bilgisini ve paketin görselini shop@exquise.com’a iletebilir veya 0212 240 28 62 numaralı hattı arayarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Kargom ne zaman ulaşır?

Siparişiniz Kargoya teslim edildikten sonra bulunduğunuz bölgeye göre ortalama 2-5 iş günü içerisinde teslim edilmektedir.

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş ne yapmalıyım?

Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda kargo firması ile iletişime geçerek durumunu sorgulayabilirsiniz. Sipariş teslim alınmaması durumunda iade olarak tarafımıza yönlendirilmektedir.

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

Aynı gün teslimat hizmetinden nasıl yararlanabilirim?

Sepete eklemiş olduğunuz ürünler ve teslimat adresiniz aynı gün teslimat yapılan bölgeler kapsamındaysa kargo bölümünden KAPIMDA KURYE ile aynı gün teslimatı seçerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Siparişlerde hediye notu ve hediye paketi eklenebiliyor mu?

Siparişlerinizi ödeme sayfasında kargo seçeneğinin altında hediye paketi ve hediye notu seçeneklerini işaretleyerek talep edebilirsiniz.

İademi nasıl yapacağım?

"HESABIM" sayfasından iade etmek istediğiniz siparişinizi seçip, iade et butonuna tıklayınız. İade talebiniz alınmış olacaktır. Aras Kargo ‘’ 1533041931356’’ cari kodumuz ile tarafımıza gönderi sağlayabilirsiniz.